Rodzinny SUV Hondy ma być wygodny, przestronny i funkcjonalny. I w rzeczywistości tak jest.

Za CR-V przemawiają jeden lub dwa dość istotne czynniki. Honda jest marką, która wciąż cieszy się szacunkiem na całym świecie za jakość swojej inżynierii oraz za powrót do w F1, jako dostawca silników .

Wielu z jej konkurentów jest bardziej przyjemnych w prowadzeniu, ale Honda to zrelaksowany autostradowy pochłaniacz kilometrów. Testowany egzemplarz z 2,0-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC oferuje 155 koni mechanicznych. Przyczepność i trakcja są również przyzwoite, szczególnie w testowanej wersji z napędem na cztery koła.

Przestronne wnętrze zapewnia komfort podróżowania.

Tak jak we wcześniejszych generacjach, najbardziej imponującą rzeczą w CR-V jest to, że nic  Cię nie drażni. Dodatkowym plusem, jest to, że Honda należy do bardzo wygodnych samochodów. Zastosowane  tworzywa sztuczne są miękkiego w dotyku i w najbardziej zauważalnych miejscach mają poziom jakości, który zawstydza niektóre marki premium.

Honda stosując zabieg kosmetyczny swojego popularnego modelu CR-V, który był pionierem segmentu lekkich terenówek (jedynym konkurentem w 1995 roku była Toyota RAV 4), dokonała niewielkich zmianach zewnętrznych i wewnętrznych elementów wyposażenia. Zastosowała bardziej ekologiczne silniki.

Co prawda japoński producent nie przewiduje opcji z trzema rzędami siedzeń, ale nie myślcie, że ​​to niepraktyczne. Bagażnik jest ogromny.  Dla podróżujących w drugim rzędzie Honda znalazła miejsce na uchwyty na kubki w podłokietniku. System multimedialny z oparty na platformie Android o nazwie Honda Connect jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.