Skoda Fabia

Świetna opcja dla kogoś, kto tak naprawdę nie interesuje się czym jeździ. Liczy się prowadzenie.

Cóż, to nie jest zupełnie nowy samochód. W ciągu ostatnich kilku lat jej rodzeństwo – najpierw Seat Ibiza, potem Volkswagen Polo, a także Audi A1 – otrzymali zupełnie nowe platformy i zostały całkowicie przeprojektowane. To tylko lifting, co oznacza, że ​​nadal jeździ na starszej, mniej wyrafinowanej platformie Grupy VW.

Ale tak naprawdę tego się nie czuje. Jest to najtańszy wybór z wszystkich czterech samochodów grupy. Wprowadzone w 2018 roku zmiany ograniczają się do nowych przednich i tylnych lamp, lepszego standardowego wyposażenia we wszystkich wersjach, dodatkowych technologii zwiększających poziom bezpieczeństwa czynnego oraz silników.

W dzisiejszych czasach każdy, kto prowadzi Skodę, natychmiast zdaje sobie sprawę, że ma do czynienia ze świetnym samochodem, który oferuje doskonałą jakość wykonania, ostry (choć nie całkowicie porywający) design. Znane z jakości VW wrażenia z jazdy.

Wygląd zewnętrzny ma nawet pewien urok; zagniecenia i fałdy prowadzą do przypominającej wąsy kratki (przeprojektowanej na 2018 rok), duże felgi aluminiowe dodają obecności, a czarny plastikowy słupek B nie przerywa linii bocznych okien.

 

 Zaktualizowana wersja na 2018 rok jeszcze bardziej przyciągająca wzrok, szczególnie wersja z czarnym dachem i słupkami, dużymi 17-calowymi felgami aluminiowymi. Wewnątrz wszystko nadal robi wrażenie, ekran dotykowy dominuje na desce rozdzielczej. Nowością na rok 2018 jest pakiet informacyjno-rozrywkowy, 

 

 

który pozwala na uruchomienie systemów multimedialnych Apple Carplay lub Android. Auto zamiast standardowej konfiguracji Skody. Czy powinienem kupić? Jeśli chodzi o maniery na drodze, osiągi i praktyczność, Fabia jest z pewnością kompetentna. Jest to wygodne, niedrogie, łatwe w prowadzeniu i atrakcyjne.